۸ پاسخ

من ۳ دست سرهمی و بیمارستانی سایز ۱ گرفتم ولی از قد و پهنا بزرگه برای بچه نوزاد. چرا سایز ها اینجوریه؟
بادی سایز کوچیک پیدا کردم اما مامانم میگه برای نوزاد، سرهمی راحت تره که روی شکمش کش شلوار نیافته.
خلاصه فکرکنم ماه اول بچه ام لباسای گشاد بپوشه🙃🙃

من میخواستم سفارش بدم ترسیدم
میگن یهو میفته رو صورت بچه راه تنفسیشو میبنده خطر داره

‌برا کجا استفاده میشه

تدی شیک تره

آخر مهر دخترم بدنيا مياد ديگه 🤣🤣 كلا تحملم تو خريد آنلاين كمه بايد سفارش مي دم دوسه روزه بدستم برسه 🤣🤣🤣🤣

من مي خواستم بگيرم انقدر دير مي رسه حوصلم نگرفت صبر كنم

تدی بهتره

متری چندع

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا تولد
مامان نی نی خان مامان نی نی خان ۱ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ویکم بارداری