۵ پاسخ

نامه از بهداشت بگیری رایگان میشه

فقط گلوکز نبود مال من ۹۵۰ شد با ۲۴ ساعت ادرار و بیلد اسید و .....

مال من تو فاکتورم نوشته آزادش ۱۶۶ تومنه ولی من بیمه تکمیلی داشتم رایگان شد.مراکز بهداشت هم بری رایگان میشه

من ازمایش قند دومرحله با ادرار و کم خونی سیصدو خوردی شد با بیمه سلامت ازمایشگاه خصوصی

من شد۳۵۰آزاد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان گندم🌾🩷🐣 مامان گندم🌾🩷🐣 ۹ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری