۵ پاسخ

من از طرف بهداشت رفتم با بیمه سلامت حساب شد ۶۵۰تومن

من امروز رفتم ۳۰۹ بود هزینه اش ..باز بستگی دار شما کجا بری اینجا مامانا ارزون ترم رفتن

از طرف بهداشت رفتم رایگان شد

بابیمه سلامت ۳۶۰شد

از طرف بهداشت بری رایگام

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی
مامان ریحانه💓🎀 مامان ریحانه💓🎀 ۶ ماهگی
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی