۹ پاسخ

من سونوی وزن ۶۰۰ دادم ازمایش گلوکز ۱۷۰

بیمارستان دولتی بریری زیاد نمیشه
سونو رشد من رفتم مطب دکتر ۷۰۰گرفت

آزمایشش بهداشت یا رایگان میگیره یا نهایت ۵۰/۶۰تومن
سونو رشد هم تقریبا۶۰۰به بالا.بستگی ب جایی ک میری داره

هردوش ارزونه تست قند ناشتا زیر ۴۰۰ ، سونوگرافی رشد بستگی به جایی که میری بین ۵۰۰ تا ۸۰۰

من رفتم ی هفته پیش یک ملیون پانصد

بستگی داره من کلا ۱۴۰تومن دادم سونو هم که هر دوهفته میرم ۴۹۰ حالا نمیدونم رشد باز گرون تره یانه من هر بار میرم جفت مایع و وزن اینا رو بررسی میکنه

خانه بهداشت عه من گرف رایگان ازمایشو
سنو هم هنوز نرفتم

بستگی ب آزمایشگاهش داره از من ۷۰۰ شد. سونو رشد هنوز نرفتم.

آزمایش بیمارستان بهارلو ۱۲۰ تومن سونو وزن رفتم ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌ودوم بارداری