ماما نا بتام کە 60بود بعد 48ساعت شدە317خوبە ؟

۷ پاسخ

عالی گلم مبارکت باشه

اره عزیزم عالیه😍
علائم بارداری داشتی؟

خوبه عزیزم مبارکت باشه . فک نکنم ربطی به دوقلو بودن باشه چون که برا منم ۲۵۰ بود بعد ۴۸ ساعت هزار وخرده ای شد ولی دوقلو نیست

آره خوبه عزیزممم

آره عزیزم مبارکه

اره عزیزممم خوبع

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری