سلام .آزمایشم بعد 48ساعت خوبه؟؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم منم بتام ۳۰
فردا باز باید تکرار کنم بعد چند روز تاخیر ۳۰ بود؟ دورتون چند روزس ؟
علائم چیا داشتین ؟

مبارکت باشه دقیقا عین بارداری من ۱۰۹ بود برامنم یادش بخیر

مبارکه عزیزم😍
خداروشکر😍
بسلامتی ان شاالله بانو

اره دیگه لقاحت دیر گرفته باید دو برابر بشه که شده

این هست

تصویر

عکسش نیومده

سوال های مرتبط

مامان هە ۆین مامان هە ۆین روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۲ ماهگی
مهلا مهلا قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
mahsa mahsa قصد بارداری