اینم نهار دخمل خونه که سرما خورده سوپ مرغ☺️

تصویر
۶ پاسخ

چرا اینجوریه 😁 فک کردم قورمه سبزیه میکس شده

چرا اینقدر له هست

چرا اینقدر میکس کردین

غذا رو نخورد بنظرتون میشه موز بهش بدم چون موز گرمیه کمی سرفه میزنه بد نیست؟؟؟

نوش جونش عزیزم

چی هست منم پسرم سرما خورده هیچ نمیخوره . دهنش کلا می‌بنده شما دخترت میخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری
مامان elay مامان elay ۲ سالگی
مامان شایلین مامان شایلین ۲ سالگی
مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 مامان فرهان‌ جوجه🐣💛 ۲ سالگی
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دردونه زندگیم مامان دردونه زندگیم ۳ سالگی