دخترا اسم فرهان قشنگه یا کایان ؟؟؟؟؟ 😬

۱۴ پاسخ

با احترام هیچکدام سلیقه من نیست

فرهان

فرهاااان😍

صد ‌که فرهان😍

هرکدوم خودت بیشتر دوست داری ولی به نظر من فرهان

فقط فرهان😍😍😍

فرهان مگه پسر نيس؟

باعرض معذرت هیچکدوم،ببین خودت کدوم بیشتر به دلت نشسته همونو بذار

کایان بهتره باز

فرهان

فرهان

منم ببخشیدا هیچ کدوم دوست ندارم

کایان

جفتش. من فرهان بیشتر دوستدارم ب شخصه

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر ۱۰ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی