دخترا اسم دلارام قشنگه؟

۸ پاسخ

خیلی قشنگه...

خیلیییی

آره قشنگه

بله قشنگه ولی اگر نجم داشتی بر اساس ستاره و سیاره ماه تولدش اسم انتخاب میکردم که تو آینده اش هم تاثیر زیادی داره اسم اش باید با فامیلیش مچ بشه

دلارام قشنگه ولی دلارز قشنگ تر

بله قشنگه

خییییلی خییییلی دل‌آرام 🩷

دلارام قشنگه اما دلارز قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان کارن و هیوا مامان کارن و هیوا ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم ۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی