دخترا کدوم اسم برای پسرم قشنگه🥺؟؟؟


نیک
اهورا
ارمیا
یونا
؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

ارمیا اسم قشنگیه اسم برادر زاده من ارمیاس خوش آوای

فقط فقط ارمیا
شیک مردونه

نیک🤍
هم با معنیه
هم کوتاهه
هم شیکه
خارج از ایران هم اسم شناخته شده ایه
من خیلییی دوسش دارم و اگه یه روز پسر دار بشم از اسم های انتخابیمه🥺

ارمیا

کوچولوی ما خرداد میاد و با همسرم اسمشو تصمیم گرفتیم بزاریم نیک🥲🤍
که مثل اسمش فرخنده و مبارکه😍

ارمیاااا با اختلاف ارمیا. معنی شم از بقیه قشنگ تره
بعدش یونا

اهورا هم تکراریه
نیک هم یطوریه کوتاهه خیلی 😁😁

یونا

نیک خیلی زیباست 😍

من اهورا رو خیلی دوس دارم

سلام خانما اسم دختر پیشنهاد بدین

یونا

اهورا

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و هیوا مامان کارن و هیوا ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی