اسم دلارام قشنگ تره یا پناه؟

۱۵ پاسخ

دوتا دلارام داریم تو اقوام
خیلی قشنگن یعنی اسم دلارام میاد حس خوبی میگیرم
خوشگل با ادب ستاره شیرین.باهوش
البته فک نکنم ب اسم ربط داشته باشه ولی چون این دوتا اینقدر نمکن از اسمه حس خوب میگیره آدم

پناه قشنگه ها خیلی زیاد و تکراری شده دیگه
دلارام قشنگتره😍

دلارام

عزیزم ازنظر من دلارام

من ک فقط باید دلارام باشه،همسر اجازه حتی فکر کردن به اسم دیگه نمیده😅😬.
بنظرم‌هردو قشنگن😍❤️

دلارام
پناه دیگه همه میزارن

پناه قشنگه

اخ ک پناه خیلی اسم قشنگیه

پناه

هردو قدیمی شدن

پناه

دلارا قشنگر از دلارامه

ما تو فاميلمون يك دختره اس اسمش دلارامه انقد لوس و زشت و بينمكه كه حد نداره
پناه ولي قشنگتره

پناه خیلی تکراریه

پناه😍😍😍😂

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۱ ماهگی