۲۱ پاسخ

جانان

سلین

جانا قشنگه .سلین

سلین.

سلین و جانان بهتره
دیروز ک پیش دکترم بودم میگفت وای تو این مدت هرچی زایمان داشتم یا پناه بودن یا ماهلین میگفتش ک یه زمانی تو یه کلاس کلی فاطمه و زهرا بود الان فک کنم اینا برن مدرسه کل کلاس پناه و ماهلین میشن😃

من اسم دخترموگذاشتم جانان

سلین. جانان

جانان

جانان🥹

جانان وماهلین

تقریبا از هفته ۱۵ درگیر اسمیم و تازه الان تونستم یکم تصمیمم رو بگیرم
البته چون ثبات ندارم بازم زیاد مطمئن نیستم 😂ولی خب جانان اوکیه تا الان و نتونستم ازش ایرادی بگیرم

من خودمم اسم جانان ، پناه ، رستا، نیلا مد نظرم بود ولی با کلی فکر و حرف زدن و تحلیل با همسرم به این نتیجه رسیدم‌که جانان خیلی قشنگتره و احتمال۹۹ درصد قراره جانان بذارم

من اسم تودلیم رو جانان گذاشتم خوش آواست

جانان ماهاين

قطعا پناه

ماهلین،وسلین

سلین پناه و ماهلین زیاده

سلین قشنگتره،به اسم خودتم میاد

من اسم تو دلیم سلین هست

ماهلین

پناه اما زیاد شده خیلی

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان جو جو مامان جو جو هفته سی‌ام بارداری