پناه خیلییییییییی زیاده سلین
خب بچه ها خیلی ممنونم ازتون 😍😘😘اکثریت میگید سلین ولی چرا هیچکدومش کلا زیاد ب دلم نمیشینه اصن ی جوریم انگار هیچ اسمی اونقددددر قشنگ نیست ک بزارم بنظرتون ب جز سلین اسم خاصی دیگ هست ک قشنگ و همه پسند باشه یا همین خوبه ؟
وای هر چی میزاری پناه نزار حالمبهم خورد از بس شنیدممم
فعلا بیشترین فراوانی اسمی که به چشمم میخوره تو گهواره پناهه. فک کنم ۵۰ درصد ۱۴۰۵ ای ها اسمشون پناه باشه. اگه برات مهمه زیاد نباشه پناه نذار. سلین قشنگه.
سلین و هلن دوتاش قشنگه.
پناه و سلین هردو تکرارین
هلن و هلنا
سلین خوبه
قطعا سلین
هلن زن زیبای افسانه تروی
پناه
سلین
سلین
هلن و سلین
سلین❤
سلین🥂
سلینن
سلین 😍
پناه نهههههه
دیگه زیاد شدههههه
سلین
سلین...
سلین
بعد
هلنا
من عاشق پناهم
پناه🥲🥹
سلین قشنکه
سلین و پناه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.