من دخترم زو قبر خالش

تصویر
۱۲ پاسخ

بچه رو قبرستون نباید ببری اذیت میشه چون ب شدت فضای منفی داره و روحش پاکه نمیتونه تحمل کنه
نگران مباش مرده ها فقط سر قبر خودشون نیستن میان ب خانواده و فامیلاشون سر میزنن

هنر که نکردی خواهر بچه طفل معصوم رو بردی جایی که انرژیت منفیه و کلی غم و غصه میخوری.

🫤🫤🫤

بعدشم زن باردار نباید بره قبرستان

من بچمو نمیبرم تو این یک و سال و نیم شاید یه بار بردم.نبرش بهتره فضاش خوب نیس

خدا بیامرزتش کاش بچت نمیبردی

چقد میفهممت😔😓😓😭😭منم خواهرم ۳ماه ک فوت شده فقط ۲۵سالش بود😭😭😭😭داغووونم .روحشون در آرامش.تا قبرش هم خیلی فاصله داریم دارم دق میکنم ع دلتنگی😔😓😭😭

خدارحمت کنه خواهرتو روحش شاد

خدا رحمتش کنه عزیزم

برش دار

چرا بچه رو رو قبر گذاشتی

جنسیت بچت چی بوددد

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمهر🧸 مامان رادمهر🧸 ۷ ماهگی
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان helma مامان helma هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسملی مامان پسملی هفته بیستم بارداری