خانوما جنسیت چیه به نظرتون؟! ♥️♥️

تصویر
۱۵ پاسخ

دختره

منم میگم گل دختره 😘😘

من میگم دختره دکتر چی احتمال داد؟

عزیزم دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

دکتر احتمال داد دختره
گفت حدسم دختره
ولی قطعی نیست
باید مجدد چند هفته بعد سونو بدی.
ولی من امیدم به این بود که شماها بگین پسره دلم گرم بشه.
چون یکی دارم فرشته دختره
دوست داشتم پسر هم داشته باشم که دیگه تعطیل کنم فرزندآوری رو

دختره عزیزم

دخملی.

پسره انگار

منم میگم به دختر میخوره😍

دختر فک کنم

ب دختر میخوره😍🥹

دخملل

چ کوشولوعه ننه
شبیه دختره
احتمال نداد؟

فک میکنم دختره

سوال های مرتبط

مامان برکه🪷 مامان برکه🪷 ۸ ماهگی
مامان سیده کوچولو مامان سیده کوچولو ۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سهیل وگیسو مامان سهیل وگیسو ۳ ماهگی
هایده هایده قصد بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیستم بارداری
مامان نی نی

❤️❤️ مامان نی نی ❤️❤️ ۸ ماهگی
مامان مانیکا🩷🎀 مامان مانیکا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا 🧒🩵 مامان هدیه خدا 🧒🩵 ۲ ماهگی