خیلی خیلی ببخشید اسهال علایم زایمانه

۴ پاسخ

بله عزیزم

آره من هنوزم خوب نشدم اگه سزارین باشی مثل من بهتره اسهال باشی چون یبوست خیلی بد فشار میاره به بخیه

بله عزیزم

بله ممکنه

سوال های مرتبط

مامان کارن🥹👼🏻💖 مامان کارن🥹👼🏻💖 هفته سی‌ونهم بارداری