بچها رفلاکس چ علائمی داره

۲ پاسخ

خس خس کردن و انگارخلط داره سکسکه زیاد

علایم دخترم اینجوری
تودهنش انگار ادامسه همینجور ی‌چیز‌میجوعه
موقع شیر خوردن نمیتونه بخوره خودشو عقب میکشع ب سمت عقب میبره سرشو
‌دماغشم کیپه

سوال های مرتبط

مامان |حیدر و حامی| مامان |حیدر و حامی| ۶ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۳ ماهگی