نرفتم بیمارستان
خداروشکر خوب شدم
🤭🤭🤭

۲ پاسخ

خیلی نگرانت بودم . ممنون که از خودت خبر دادی . منم هفتم با شما دقیقا یکیه . استرس کرفتم

همیشه خوب باشی❤️

سوال های مرتبط

مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۲ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۲ ماهگی