ویترینش رو خوب چیدم ؟؟؟

بقیه عکس های سیسمونی دخملمو گذاشتم 🤭🤭

تصویر
۹ پاسخ

خیلی شلوغ نشد؟

مبارکش باشه ایشالا به سلامتی و دل خوش😍🤍

اگر میخوای سیسمونی نشون بدی خوبه
بعدش اون وسیله کوچبکا بزار تو کشو تا خلوتتر بشه
عروسک بزرگا هم بزار بالای کمد بعدا
منم برای جشن سیسمونی شلوغ چیدم بعد خلوت کردم

یکم شلوغ شده🫣 کاش عروسکارو حداقل توی یه سبد بچینی
خوشگلی ویترینش رو گرفتن

قشنگه ولی خیلی شلوغه

عزیزم خیلی مبارکش باشه🥹

عزیزم خیلی کشو ها قشنگ و‌مرتب. و رنگاش حس خوبی میده ولی ویترین یکم شلوغه…بعضی وقتا سادگی حس بهتری میده

اینم از اخرین عکس ببخشید که زیاد شد 🤭🫣

تصویر

اینم کشو هاش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان سید کوچولو👶🩵 مامان سید کوچولو👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی