اکسسوریای دخترم 🤗🤭


بارداری،ناباروری،فرزندپروری،زایمان،سیسمونی

تصویر
۹ پاسخ

ای جونممم چه قشنگ منم برا دخترم بخرم

ای ننههه چه ناناسن مبارکش باشه جوجه خانم😍💕🎀
فک کنم از شالیزکیدز سفارش دادین منم کلی اکسسوری سفارش دادم هنوز نرسیده😬😅

مبارکه♥️🥲

مبارکش باشه چقدر نازن😍، حضوری گرفتی یا آنلاین؟ اگه آنلاین گرفتی سایتشو میدی، متشکرم

ای خودا چه نازننن😮‍💨🥹😍

ای جانم چقد نازن و کیوت ب سلامتی نینی جونو بغل بگیری قشنگممم🥹🫂🎀✨

ای جانم چه ناز😍

مبارکه چه نازن😍حضوری گرفتی یا آنلاین؟اگه آنلاین پیجشو بذارممنون🌹

مبارکش باشه عزیزم خیلی قشنگن😍

سوال های مرتبط