۱۷ پاسخ

انشالله کم کم متوجه میشی من اولش سفت کردنشو متوجه شدم

۲۰ هفته به بعد میفهمی

نفهمیدی از ۱۷ به بعد دیگه میفهمی عجله نکن

من خلفی ام ۱۶ هفته صدای غور غور از رحمت میاد ۱۷ هفته کم کم ضربه های خیلی خیلی ریز به زیر نافم‌ میزد

من قدامیه ، هنوز هیچی حس نمیکنم

من فقط نبض اونم ظاهرا برای افزایش خونرسانیه بچه نیست

من جفتم خلفیه از ۱۵ هفته کمی حس میکردم الان بیشتر

من خلفی از۲۰ هفته حس کردم

جفت منم خلفیه از هفته ۱۹ حس کردم

از هفته دیگه توی دلت عین نبض حس میکنی

من از هفته ۱۳ مثل نبض بود
الان لگداش قشنگ معلومه

من ۱۲هفته حس کردم ولی الان دوهفتس چیزی حس نمیکنم باز 🙁

نه بابا از ۲۰ هفته به بعد ممکنه حس کنی

بستگی داره بعضی بچه ها پر تحرکن من اواخر۱۳هفتکی حس کردم

من هنوز نمیفهمم با اینکه جفتم خلفیه

14هفته تکون میخورد

من از ده هفته حس کردم😍

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری