هم هفته های من شماهم درد زیر شکم دارین یا من اینجوریم

۴ پاسخ

آره منم دارم دکترم میگه طببیعی

من زیاد ندارم گاهی سرپا باشم درد میگیره زود میام دراز میکشم خوب میشه رحم جا باز میکنه بخاطر اونه

پروژسترون استفاده نمیکنید؟

اره منم امروز دارم درد زیر شکم و درد واژن

سوال های مرتبط

مامان Nini🫀 مامان Nini🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری