۳۸هفته و ۲ روز سز نمیکنن؟؟

۱۲ پاسخ

بستگی ب نظر دکتر و وزن جنین داره .
منم به دکترم گفتم ۳۸ هفته و یه روز زایمانم کنه یعنی امروز🥺
گفت نه بزار چند دیگم بمونه برا شیر خوردن خدایی نکرده اذیت نشه.
هرچی بیشتر بمونه بهتره .برای ۲۷بهم نامه بستری داد

من ۳۸هفته ۳روز سزارین شدم

من دقیقا ۳۸ هفته دو روز وقت سز دارم

میکنن
من ۳۸ هفته و ۶ روزم

هرچی بچه بیشتر تو شکم باشه بهتره

ب من گف ۳۹ هفته یا ۳۸ هفته و ۶ روز میبرمت سزارین

من اول ۳۸ گفت بیا

به من ۳۸هفته کامل نامه داده برم‌واسه سز

اون روز تو دکتر به یکی ۳۷هفته و۴روز وقت داد

من ۳۸ و ۱ روز بودم کردن

38هفته 4روز بیشتر

میکنن

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان دیان..🤰🏻 مامان دیان..🤰🏻 ۶ ماهگی