رازیانه برای چی خوبه

۶ پاسخ

تنظیم پریودی

رازیانه شیر افزا هست و طبع گرمی داره موقع پریودی میتونی بخوری یا برای حاملگی هم میتونی ولی زیاد نه همون چند روز پریودی یعنی روز سوم پنجم هفتم اینو دکتر طب سنتی گفت

سقط جنین

تو دوران بارداری ممنوع هست

توی بارداری خوب نیست گرمه نباید بخوری

تو بارداری نخوری
برا هورمون های زنانه اونم باید طبق دستور دکتر عمل کنی وگرنه خطرناک میشه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 ۲ ماهگی