خانوما برای سرماخوردگی چی خوبه 😮‍💨

۴ پاسخ

ابجوش ابلیمو و عسل قاطی کن بخور روزی چن بار خیلی خوبه

واییییی دعا کن این ویروس جدیده رو نگرفته باشی که وحشتناکه

پرتغال بخور
سوپ بخور با این جور چیزا باید تقویت کنی خودتو

منم سرما خوردم، فعلا آب نمک قرقره میکنم و آب جوش عسل لیمو میخورم فقط

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دو پسری💙 مامان دو پسری💙 ۱ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری