سلام خانوما برا سرما خوردگی چی خوبه بخورم

۴ پاسخ

ببین منم سرما خوردم پشت هم آب پرتقال لیمو شیرین خوردم الان بیرون روی گرفتم گلاب به روت حواست باشه زیاده روی نکنی

سعی کن اول از همه سرتو گرم کنی بعد بخور خیلی خوبه و آبلیمو عسل و شلغم اگه گلو درد هم داری غرغره آب نمک و غرغره شربت دیفن هیدرامین و استامینوفن ساده هم بخور تا تب نکنی

استراحت جات گرم باشه اب عسل و لیمو زیادم نخور میگن عسل ضرر دارع

مایعات گرم ، اب نمک قرقره کن و میوه بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری