مامانا برای سرما خوردگی چی بخورم خوبه تو بارداری؟!

۵ پاسخ

دکتر بمن قرص سرماخوردگی بزرگسالان هر ۱۲ ساعت داد

یه سرم نمک بگیر از بینی بکش داخل بزار راه تنفسیت ضدعفونی شه یام یه لیوان آب نصف قاشق نمک قاطی کن انجام بده فرق ندار
فقط مواظب باش نپره گلوت آروم انجام بده هرچی خلط و عفونته میاد بیرون

اب نمک قرقره کن
ابلیمو عسل
سیب و عناب و انجیر پخته
مایعاتم زیاد بخور

استامینوفن بخور بدتر نشی اب ولرم با عسل هم خوبه

یه شربتی هست عزیزم مال باردارای
دکترم رفتم بهم تجویز کرد
خیلی خوبه
اسمشو بگم تهیه میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی