خانما برای قند بارداری چی خوبه بخورم

۶ پاسخ

چی بخوری ک ما نمیدونیم
فقط میدونی که نباید نوشابه بخوری با قند و شکلات و چیزای شیرین

سبزیجات زیاد مصرف کن نون سنگک یانون جوبخور مصرف برنج ،ماکارونی ،سیب زمینی وچیزهای که قند داره رو کم کن

کدو بزار بخار پز شه
رنده کن با ماست بخور خیلی خیلی خوبه

خیار خیلی خوبه

باید بپرسین چیا نخورم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی