سلام برای پایین اوردن قند چی خوبه بخورم کسی نتیجه ای گرفته؟

۷ پاسخ

پلوسفید نخور ، قاطی بخور، مثلا شویدپلو، عدس‌پلو،لوبیا‌پلو… قند برنج کم میشه. کدو آب‌پز کن کنار غذات بخور، یا رنده کن توی ماست بریز

خیار و کاهو بخور.بعد خوردن هر وعده غذایی مخصوصا برنج ده تا 15 قدم بزن خیلی کمک کنندست

ولی دکتر مشورت کن چون بارداری

کدو و ماست سریع میاره پایین

سر خود چیزی نخور از دکترت بپرس بهتره راهنمایی می‌کنه

اینم صفحه بعدش

تصویر

عزیزم این جدول رو دکترم داده برای کنترل قندم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری