مامانا بیاین بگید برای پایین‌اومدن قند چی بخورم

۱۵ پاسخ

به نظرم حتما با دکترت مشورت کن چون شرایط هر کسی متفاوته

بعد از غذا حتما یدونه خیار بخور قندتو تا حدودی میاره پایین

سلام خانما الان تو هفته ۱۹هسم یهو سرک گیج میشه نمتونم اشپزی طولانی کنم زیادی وایسم چرا اینطوره؟

قند مصنوعی و حذف کن.به دکتر بگو اگه نیاز باشه قرص متفورمین می‌نویسه

بامیه بخور

نع دکترم هیچی نمیفهمه

کدو رنده کن تو ماست بخور خیلی خوب

باشع فداتشم مرسی

کدو خورشتی ابپز کن بخور

چند قندت

مصرف کربوهیدرات وبایدبیاری پایین مصرف پروتئینی روببری بالا
مثن سیب زمینی ماکارونی رومنک قندناشتام۹۴بودکلا بمدت یکماه ممنوع کرد
میوه هایی ازجمله خربزع هندونه کشمش چیزای شیرین مصرف دوغ هم حتی ممنوع کرد
نون ب اندازع ی کف دست
برنج ب اندازه ی ۸قاشق
خورشت۴قاشق ولی مصرف گوشت ومرغ ازاد مصرف سالادسبزیجات ازاد
مصرف شیرکم چرب ماست کم چرب
مصرف اجیل درروز حداقل۲۰عدد
بمن ایناروگف ک‌دوباره بعدیماه ازمایش بدم

گریپ فروت دوس‌ندارم

گریپ فروت
ولی قند ات خیلی بالاس باید دو سه روز بستری بشی تا کنترل بشه

نع نرفتم

دکترتغذیع نرفدی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری