خانم ها برای سرماخوردگی چی خوبه بخورم

۳ پاسخ

استامینوفن ساده ۳۲۵ فقط

اب میوه سوپ عسل و ابلیمو اصلا دارو سرخود استفاده نکن دمنوشم استفاده نکن

وای منم سرماخوردم فقط ابجوش آبلیمو وعسل میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👣فنچولی🤎 مامان 👣فنچولی🤎 هفته سی‌وسوم بارداری