دوستان عسل آویشن خوبه بخورم برای سرماخوردگی

۱۰ پاسخ

یا خدا نخوری این چی بود من دیدم آویشن قاعده آور عسل در حد یه قاشق مرباخوری مجاز

نه آویشن خوبه نه عسل نخوری

آویشن منم شنیدم خطر داره نخوری

معلومه ک نه

نه گلم ضرر داره سقط آوره
فرنی با نشاسته و نصف قاشق چایخوری عسل بزن بخور

من شنیدم اویشن نباید خورد

اویشن مسدود بشه

ن آویشن سقط میاره

طبعش خیلی گرم میشه عزیزم خطر داره
تو بارداری آویشن نباید استفاده بشه

آره نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد