نودل گرم بخورم برای سرما خوردگی خوبه؟

۶ پاسخ

نودل اصلا خوب نیست

سوپ بهتره نودل خاصیت نداره

نودل چیه خانوم مگه میخوای خودتو بکشی اینا همه بدترین مواد خوارکی هستن که خیلی سلامتی رو بخطر میندازن شما بارداری خیلی باید مراقب خورد و خوراکت باشی
نشاسته بگیر بجوشون و از فرنی رقیقتر درست کن بخور و به و سیب و عناب رو بپز بخور

دلم نودل خواست😂

بجاش سوپ‌آماده بخر حداقل نودل هیچ ارزش غذایی نداره

نودل کلا چیز جالبی نیست عزیزم چون مواد نگهدارنده زیاد داره
میتونی سوپ بگیری از بیرون بخوری گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی