دوستان من نودل بخورم مشکلی داره؟

۴ پاسخ

پست اخرم که گفتم همه دعواهامون سره خونوادشه و.... لطفا جواب میدی

نخور.

نه ولی بهتره ادویه داخلشو استفاده نکنی
خودت طعم دار کنی

کلا نودل اگر گاهی هوس کردی اشکالی ندارع
زیادخوردنش خوب نیست

ولی اگرررر سوزش معده داری احتیاط کن
چون هم خود رشته هاش که کربوهیدرات ساده س اصطلاحا و هم روغنی که رشته ها توش سرخ شدن ممکنه باعث تشدید سوزش معده بشن

کل روغن زیاد و سرخ کردنی و کربو ساده وبدون سبوس تو سوزش معده یکم اذیت میکنن

من یه بار خوردم در حد چندتا قاشق . خارجی بود پر سس بود ترسیدم بخورم

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد