۶ پاسخ

نخور محصولات بی کیفیتی که زیر ذره بین پر میکروب
نودل واقعا مزخرف ببخشید البته

منم دلم نودل تند میخواد😢

من تو هفته های شما استراحت بودم مجبور بودم می‌خوردم

بخور فقط همیشه نخور چون هیچ ماده مغذی نداره من بهش سبزیجات پروتئین اضافه میکنم تا مغذی هم باشه

یکبار خوردنش اشکال نداره

بخور یه ذره اما ابشو نه

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته بیستم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی