دلم میخاد کباب دل مرغ بخورم 🥺ضرر داره ؟؟

۱۲ پاسخ

دل هیچ ضرری نداره دیروز دکترم بهم گفت

من میخورم مشکلی نداره گلم نوش‌ جونت

دل مرغ مشکل نداره فقط خوب پخته بشع منم میخورم

از دکترت بپرس

من شنیدم هر چقدر جگر ضرر داره دل خوبه بخور نوش جونت فقط کامل پخته بشه

به نظر من نخور

فکر نه گنم من دیرزوخیلی خوردم

دل و قلوه و جیگر و مقز نباید بخوری عزیزم

نه نخور

ن ضرر نداره … کم بخور

نخور ظرر داره

من ک دو سه باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری