دل هیچ ضرری نداره دیروز دکترم بهم گفت
من میخورم مشکلی نداره گلم نوش جونت
دل مرغ مشکل نداره فقط خوب پخته بشع منم میخورم
از دکترت بپرس
من شنیدم هر چقدر جگر ضرر داره دل خوبه بخور نوش جونت فقط کامل پخته بشه
به نظر من نخور
فکر نه گنم من دیرزوخیلی خوردم
دل و قلوه و جیگر و مقز نباید بخوری عزیزم
نه نخور
ن ضرر نداره … کم بخور
نخور ظرر داره
من ک دو سه باری خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.