خانما کباب دل مرغ ضرر داره؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اگه همه چیزی ضرر داره پس چیزی نخوریم بهتر این چیزارو از کجا در میارین نمیشه خب همه غذا ضرر داره تنها چیزی ضرر داره.چیزی گرم مثل زعفران. دارچین. فلفل

در حالت عادی هم خوب نیس چه برسه الان..منبع میکروب هستش

نمیشه خب هر غذا ضرر داره پس اگه میدونی ضرر داره نخور از گشنگی بمیر

بنظرمن اصلااااا نخورید. حالت عادی هم توصیه نمیشه ب خوردنش

اره نخور

بخور بابا همه چیو‌میگن‌ضرر داره اگه اینجور‌باشه ک باید بریم بمیریم

من حتی باردارم نبودم وقتی خوردم اسهال شدید شدم چن روز نخور به نظرم

عزیزم خوردن دل و قلوه و جیگر مخصوصاً مرغ اصلاً خوب نیست تو بارداری

دل و برا کم خونی پیشنهاد دادن اما ب اندازه

دل مرغ اهن هم داره ... درحد تعادل بخوری اشکالی نداره، نوش جانت

نه خیلیم خوشمزست با دنبه درست کن
بزار وسطش

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مریم مامان مریم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی
مامان فعلا نمیدونم مامان فعلا نمیدونم هفته یازدهم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیستم بارداری