خانوما میگم خوردن کباب بال مرغ ضرر که نداره؟

۶ پاسخ

بال مرغ چربی بالایی داره . از طرفی هورمون های تزریقی به مرغ بیشترش در بال مرغ جمع میشه
بخاطر همینه که میگن استفاده نشه

فک کنم چون هورمونیه خوب نیس

من والا تازه فهمیده بودم باردارم شوهرم رقته بود بیرون هوس کردم گرفته بود دو تا سیخ خوردم ،😐😐😐چرا میگن ضرر داره.حالا تو هوس کردی دو تا بخور

اها باشه مرسی

چرا بال مرغ نباید بخوری

من اصلا میلم هیچ غذایی رو نمیکشه گشنم میشه هاولی انگار خوردم و سیرم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان هنوز نمیدونم مامان هنوز نمیدونم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته هشتم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری