سلام خواهرا حلوا شکری ضرر داره بخورم ؟

۴ پاسخ

والا من که کلا چیزای مضر میخورم
جفت خودش سوا میکنه مفیدارو میرسونه به جنین

بچه ها من قند خونم بالا بود نمی‌دونم بخاطر اون بچم سقط شد یا نه ..یازده هفته بودم.😭😭

منکه گاهی میخورم
چون همش افت قند دارم

بله قند خونت رو بالا میبره کم بخورید

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۶ ماهگی
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی