خانما من خیلی کم حلوا شکری خوردم مشکلی نیس

۳ پاسخ

حلوا منبع خوبی از انرژی برای زنان باردار است که معمولا به دلیل تغییرات هورمونی و رشد جنین، احساس خستگی می‌کنند. حلواهایی که دارای کنجد یا آرد گندم سبوس‌دار هستند به تقویت استخوان‌های مادر و رشد سالم جنین کمک می‌کنند. حلواهای با شیره انگور یا خرما به دلیل آهن بالا، برای جلوگیری از کم‌خونی در بارداری مفید هستند.

عزیزم تو هفته‌های پایین کنجد رو زیاد نخور حلوا شکری هم از کنجد
توی خوردنشون مراعات کن
کلا تا هفته ۱۲ سعی کن هویج زرشک زعفرون جگر گوجه خام کنجد نخوری

نه مشکلی نداره.ولی سعی کن روزانه یک تخم مرغ حتما بخوری یا آبپز یا روغنی.منبع پروتئین خوبیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان نفس🩷🎀 مامان نفس🩷🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری