کسی تو بارداری نودل خورده؟؟

۱۱ پاسخ

من کلا سعی میکنن غذای آماده یا نیمه آماده بیرون نخورم

اره من میخوردم

من از اونوقتی ک باردار شدم چن باری هوس کردم خوردم چیزیم نشده بخور توام

بله میشه خورد

من گاهی میخورم
کلا خیلی خوراک مفیدی نیست فقط شکم سیر کنه
اگه قند یا فشارتون بالاست نخورید

اصلا خوب نیست وقتی باردارم نیستی نخور به همسر و بچتن نده

بله
زیاده روی نشه بعضی وقتا ایراد نداره

ولی در کل چیزای رشته ای بخاطر نشاسته که قند بالا میره بهتره زیاد استفاده نشه

بلههه من اوایل که تهوع داشتم فقط میتونستم نودل بخورم

من میخورم خیلیم خوبه

منم دلم میخواد
ضرر داره فک کنم

من‌ بعضی وقتا میخوردم. اما خیلی پرس و جو کردم میگن ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌وچهارم بارداری