خانومای تقریبا هم هفته ی من ...شما ورم دارید؟؟

۱۲ پاسخ

من ندارم ولی خیلی ها دارن تو این هفته ها دیگ اوجشه اگ ورم داری اب زیاد بخور تند تند برو دسشویی شاید خسته کننده باشه واقعا ولی من دقیقا اینجوریم واسه همین ورم نمیکنم هیچ مایعاتی هم سالم تر از خود آب نیست خیلی آب بخور

من فعالیت زیاد میکنم پاهام ورم میکنه با استراحت خوب میشه اما باز سرپا وایسم همونه

دستام و پاهام

نه خیلی کم

ن خداروشکر

ن اصلا

نه اصلا خیلی کم

نه خدا رو شکر
ولی اگر پام زیاد آویزون بمونه ورم می کنه

من خیلی کم
موقعی که سرپا زیاد باشم یا پاهام آویزون باشه یخورده ورم میفتم با استراحت رفع میشه

منم هستم صب دستام انقد ورم کرد نمیتونستم دستمو مشت کنم

نه ولی سر دخترم داشتم

ببخشید شما ماهی که باردارشدین خداروشکر چه وقتی نزدیکی داشتین قبل آزاد سازی یا بعدش چندروز بعدش ممنون میشم

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀🫧 مامان آوا🎀🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی