۶ پاسخ

من این دردارو داشتم به دکتر گفتم‌برام امپول فمولایف تجویز کرد

منم دارم ولی کم

ی بچه میخواد بیاد دیگه پدرمونودراورد یعنی رحم ایقد چیز مهمی بود نمیدونستیم🫤🤣

ادم توبارداری شاخم دربیاره طبیعه ازبس هرچی میشیم میگن طبیعیه🫤

منم از دیشب دارم

اره کم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی