تو هفته من انار ضرر نداره

۱۳ پاسخ

انار مگ ضرر هم داره🙄🙄

من همش انار میخورم مضر نباشه🤕

انار اصلا مضر نیست

اتفاقا انار خوبه من لکه بینی داشتم انار خوردم

ن خیلیم خوبه

عزیزم نصفش بخور میگن زیاد خوب نیس سه ماه ب بعد مشکل نداره الان باید مراعات کنی

نه آبش بهتره که یبوست نشی

برای تشکیل قلب عالیه

خانوما من چرا نمیتونم پیام بنویسم سوال بپرسم فقط میتونم پاسخ بدم

ن بخور

ن بابا چ ضرری🤷

نههه.

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ویکم بارداری