گردو و پسته بادام کدومش برای وزن جنین خوب

۹ پاسخ

همش میخورم امروز گردو پوسته خوردم لامصب خیلی گرونن

همش.

بادوم.

همه مغزیجات خیلی خوبه

همشون😅
گردو امگا ۳ داره جای ماهی من میخورم
پسته فسفر و بادام برای استخوان بندی و وزن گیری جنین عالیه

همش با هم

انواع بادوم مخصوصا بادوم هندی

گردو خوبه ولی زیاد نخور اسهال میگیری🤣🤣

همه شون برای وزن دهی عالین

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایهان👶🏻😍 مامان ایهان👶🏻😍 ۱۰ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی