بچه های شماهم موقع خوابشون روانیتون میکنن

۱۲ پاسخ

ارههههه😂😂😂😂

من از ۱۲ تا ۲ پروسه خوابشو دارم

دختر من که تو این ماه که اومده موقعی میخواد بخوابه یه صداهایی از خودش درمیاره مث ناله هست انگار خسته باشه ناله می‌کنه

متاسفانه بله

آخ گفتی تا میاد بخابه کل خونه رو میزاره رو سرش اونروز همسایمون گفت میخواستم بیام جلو در ببینم بچت چرا ایقد جیغ میزنه

سردردممم کمردردم با ی بغلی نق نقو بغلی😂😂

بعضی وقتا اگ خوابش بیاد اره وگرنه زیاد نه

وای اره گاهی دیگه دلم میخاد گریه کنم

پسر من اصلا نمی‌خوابه وقتی ام خسته میشه خوابش میاد اینقدر جیغ میزنه و گریه می‌کنه تا کلی تکونش بدیم بعد شاید دوساعت بخوابه اونم فقط شبا تو روز اصلا نمی‌خوابه حس میکنم دیگه مریض شدم

بچه رو هر شب با روغن بادام شیرین چرب کن آرام می‌خوابه بعد دعام کن . ماساژ یده بدنش رو ..

دیوونه میکنه
امشب دیگه کم آوردم دادم باباش بخوابونش😐🤦‍♀️

چرا مگه چیکار میکنه ؟

سوال های مرتبط

مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی