بچه هاتون از کی سینه خیز رفتن,؟؟
چیکار کردین ،کمک کردین؟

۷ پاسخ

عزیزم خودش کمکش کن اگه میبینی داره تلاش میکنه از پشت مثل شنا کردن پاهاشو هی از زانو خم کن ، فک کنم به این حالت بگن مثل قورباغه
، من دخترم یه کم میره

دختر من تازه میتونه غلت بزنه

دختر من هیچ تلاشی حتی برا رو شکم افتادنم نمیکنه

بچه من وقتی ۵ پر شد

پسر من اخر چهار ماهگی نه خودش رفت

بچه من فقط غلطک میزنه

دختر من که اصلا تلاشم نمیکنه گاهی به روی شکم میوفته اونم چندروز یبار
تنبله بچم🤪

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی