۴ پاسخ

من دارم هرماه همه علائمش اما متاسفانه باردار نمیشم💔💔😔

نه عزیزم من حاملگی اولم لک بینی داشتم هفته پنجم ولی این یکی نه هیچ خبری نیست

نه،من لکه بینی لانه گزینی داشتم ولی حامله نشدم،ماه بعدش که لکه نداشتم حامله شدم

نه عزیزم ربطی نداره فقط ۲۰درصد از خانمهای باردار لکه لانه گزینی دارن

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار قصد بارداری
مامان جوجو مامان جوجو قصد بارداری