سونو تعیین جنسیت کی باید بریم؟

۶ پاسخ

نرو بخدا مشخص نمیشه برا من که اصلا تشخیص نداد

من بهم گفته هفته ی دیگه بیا واسه جنسیت.
میشم ۱۳ هفته

همون ۱۸هفته سونو انومالی دقیق میگه

از هفته 15 و ی روز دوروز

از ۱۵ هفته بری دقیق نشون میده ولی چون سونو زیادی برای بچه ضرره بمون۱۸ هفته انومالی رو برو جنسیت هم میگه

۱۵هفته ۱روز رفتم من

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوردخت مامان نوردخت هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچه سوم مامان بچه سوم هفته سی‌ویکم بارداری