۴ پاسخ

بخاطر هورمون ریلکسین و پروژسترونه خیلیا درد مفصل میگیرن سندرم تونل کارپال هم گاها دچارش میشن
من زانوهام خیلی درد میکنه بعضی شبا واقعا کلافه میشم

من زانوی چپم

منم همیتطورم

پسر بچه تون

سوال های مرتبط